Digitális reklám felület - Hatékony kommunikációs csatorna

 

A Holmit LCD pontok


városi rendelőintézetekben, forgalmas intézményekben elhelyezett LCD TV készülékek

Az berendezés kiválóan  alkalmas állóképek, animációk, reklámfilmek lejátszására egyaránt.

 

A figyelem középpontjában


a várakozási idő miatt sokan nézik a LCD kijelzőket s végig nézik az adásba kerülő kisfilmeket...

akár az Ön cégének kisfilmjét!

 

Pozitív visszajelzés  


A reklám filmek között vicces videókat, érdekes vagy ép hasznos kisfilmeket is adásba teszünk.     

LCD reklámfelület - más közterületi médiumot összehasonlítva - jelentősen magasabb kontaktusszámot lehet elérni. Mivel naponta több ezren fordulnak meg a rendelő intézetek váró termeiben , így az üzenet olyan helyekre is eljut a lakosság körében, ahová az alapvetően óriásplakátra, rádióra vagy újságra épülő kampány esetleg nem.

  

Célzás biztos marketing stratégia


Naponta 1 reklámfilm 140 alkalommal kerül lejátszásra

Az akár két három órás várakozás közben más lehetőség hiányában érthető hogy sokan nézik a LCD kijelzőket. Az említett felületeken egészségmegőrző videók, főző műsorok, vicces videók, hasznos közszolgálati információk is sugárzásra kerülnek. Így a változatos műsor folyamatosan fenntartja a befogadó érdeklődését.

  

Sugárzási paraméterek

  • 1 reklámfilm ami maximum 3 perces készülékeként napi 16-20 alkalommal 7:00-től 18:00-ig(Máv és Árkádia) ill 07:00-22:00 (Galaxy) 08:00- 16:00 (CSimborasszó) terjedő intervallumon belül kerül sugárzásra.
  • Naponta 1 reklámfilm 140 alkalommal kerül lejátszásra
  • Havonat 1 reklámfilm 4340 alkalommal kerül lejátszásra
  • Évente 1 reklámfilm 52080 alkalommal kerül lejátszásra 

Statisztikai adatok

  • napi 500 - 700 fő
  • havi 16 000 - 17000 fő
  • évente 200 000- 210 000 fő

További kérdéseivel hívja központi számunkat a 06-30-37-66-308 számon. Sikeres marketing hadjáratot kíván Önnek a Holmit csapat!