Digitális reklám felület - Hatékony kommunikációs csatorna
A Holmit LCD pontok
városi rendelőintézetekben, forgalmas intézményekben elhelyezett LCD TV készülékek
Az berendezés kiválóan alkalmas állóképek, animációk, reklámfilmek lejátszására egyaránt.
A figyelem középpontjában
a várakozási idő miatt sokan nézik a LCD kijelzőket s végig nézik az adásba kerülő kisfilmeket...
akár az Ön cégének kisfilmjét!
Pozitív visszajelzés
A reklám filmek között vicces videókat, érdekes vagy ép hasznos kisfilmeket is adásba teszünk.
LCD reklámfelület - más közterületi médiumot összehasonlítva - jelentősen magasabb kontaktusszámot lehet elérni. Mivel naponta több ezren fordulnak meg a rendelő intézetek váró termeiben , így az üzenet olyan helyekre is eljut a lakosság körében, ahová az alapvetően óriásplakátra, rádióra vagy újságra épülő kampány esetleg nem.
Célzás biztos marketing stratégia
Naponta 1 reklámfilm 140 alkalommal kerül lejátszásra
Az akár két három órás várakozás közben más lehetőség hiányában érthető hogy sokan nézik a LCD kijelzőket. Az említett felületeken egészségmegőrző videók, főző műsorok, vicces videók, hasznos közszolgálati információk is sugárzásra kerülnek. Így a változatos műsor folyamatosan fenntartja a befogadó érdeklődését.
Sugárzási paraméterek
- 1 reklámfilm ami maximum 3 perces készülékeként napi 16-20 alkalommal 7:00-től 18:00-ig(Máv és Árkádia) ill 07:00-22:00 (Galaxy) 08:00- 16:00 (CSimborasszó) terjedő intervallumon belül kerül sugárzásra.
- Naponta 1 reklámfilm 140 alkalommal kerül lejátszásra
- Havonat 1 reklámfilm 4340 alkalommal kerül lejátszásra
- Évente 1 reklámfilm 52080 alkalommal kerül lejátszásra
Statisztikai adatok
- napi 500 - 700 fő
- havi 16 000 - 17000 fő
- évente 200 000- 210 000 fő
További kérdéseivel hívja központi számunkat a 06-30-37-66-308 számon. Sikeres marketing hadjáratot kíván Önnek a Holmit csapat!